Prevederi generale
Termenii si conditiile se aplica la achizitionarea online, de pe site-ul www.
crioflowers.ro stabilesc conditiile si specifica drepturile si obligatiile vanzatorului (distribuitor) si ale cumparatorului (clientul, consumator). Vanzator si operator al operatiunilor online este S.C. 4 SEASONS QUALITY S.R.L., cu sediul in Loc. Năvodari, Str. Rândunelelor nr. 8, Bl. RA1, Sc. D, Parter, Ap. 59, Jud. CONSTANŢA, inregistrata la R.C cu nr. J13/3881/8.12.2017, avand CUI RO38582097 si EUID nr. ROONRC.J13/3881/2017. Pentru informatii de contact va rugam consultati sectiunea contact de pe site (aceasta sectiune este parte din conditiile generale de afaceri).
Relatia dintre parti este guvernata de Legea Romana cu privire la protectia consumatorului (Legea 363/2007), legea comertului electronic (Legea 365/2002) si ordonanta privind cumparaturile pe Internet (Ordonanta 130/2000).

Definitii
Contract - contractul de achizitionare sau alt contract guvernat de legea aplicabila, in care partile sunt, consumatorul pe de o parte si vanzatorul pe cealalta parte.
Vanzatorul (distribuitor) - o persoana, care in concordanta cu termenii si conditiile contractuale incheie acte de comert sau alte acte de natura comerciala. Este o persoana fizica sau juridica care, direct, sau prin intermediul altor persoane fizice sau juridice, livreaza bunuri si/sau servicii catre consumator.
Consumator (cumparator) - o persoana, care in concordanta cu termenii si conditiile contractuale incheie acte care nu sunt de natura comerciala. Este o persoana fizica sau juridica care cumpara bunuri sau servicii, in alte scopuri decat comerciale.
Distribuitor - O persoana care, in concordanta cu termenii si conditiile contractuale, incheie acte de natura comerciala.
Finalizarea contractului de achizitie - Comanda facuta de cumparator este un act cu efecte juridice, cu conditia confirmarii si acceptarii comenzii de catre vanzator. Din momentul acceptarii comenzii de catre vanzator intre parti este incheiat un contract cu efecte juridice si cu drepturi si obligatii in sarcina ambelor parti, asa cum sunt definite ele in contract sau in conditiile generale de afaceri, care sunt parte integrala din acest contract.
Termeni si conditii - intelegerea contractuala dintre vanzator si cumparator in conformitate cu termenii si conditiile aratate in aceasta sectiune. Cumparatorul accepta termeniii in care este incheiat contractul la momentul transmiterii comenzii, comanda care genereaza efecte juridice de la momentul finalizarii contractului de achizitie. Cumparatorul se obliga sa ia la cunostinta prezentele conditii, conditii pe care se considera ca le-a acceptat din momentul transmiterii comenzii catre vanzator. Renuntarea la contract se poate face in conformitate cu prevederile legale pentru contractele la distanta.


Returul produselor se supune ordonantei nr. 130/2000, cu completarile si modificarile ulterioare, privind regimul juridic al contractelor la distanta
Nu riscati nimic: Chiar daca ati achizitionat produsul gresit, il puteti returna in termen
de 14 zille lucratoare, fara nici o explicatie. Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, adica sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura sau consum, sa fie nedesfacut, respectiv sigilat. Denuntarea unilaterala de contract se face conform Art.4 (1) b): "Conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de denuntare unilaterala, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului", redactata cu caractere ingrosate. In cazul omiterii acestei clauze, produsul sau serviciul este considerat livrat fara cerere de comanda din partea consumatorului, conform prevederilor art. 14;"
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur, prin transfer bancar (clientul trebuie sa precizeze in scris contul bancar in care doreste sa primeasca banii). Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia, fara a returna plata.

Numai in anumite situatii care depind numai de decizia Vanzatorului, acceptam returnarea produselor daca acestea au fost folosite o singura data sau prezinta mici urme de uzura. In astfel de cazuri Vanzatorul va face o analiza asupra produsului si va stabili valoarea care trebuie returnata Cumparatorului. Aceasta valoare va fi returnata ca si valoare compensatorie la o alta comanda depusa pe site.

Procesarea comenzilor
Dupa trimiterea comenzii veti primi pe mail un reply automat de confirmare. Comenziile primite pana in ora
16:00, sunt de regula procesate in aceeasi zi sau in urmatoarea zi lucratoare.
Produsele sunt de regula livrate in termen de 24 ORE IN TARA SI IN CONSTANTA
IN 2-3 ORE. Cu toate ca 98% din produse sunt tot timpul in stoc, in mod exceptional, termenul de livrare se poate prelungi. In cazul acesta veti fi contactat imediat pentru a va da acordul pentru prelungirea termenului de livrare.

Livrare
Livrarea costa
25 lei cu TVA inclus, pentru un coş de cumpărături de minimum 500 lei cu TVA inclus. Livrarea se va face a între 48-72 ore, deci de regula veti primi comanda in maximum 72 de ore de la plasarea acesteia. Livrarea se face prin serviciul de curierat Fan Courier. Bunurile sunt depozitate pe o perioada de 5 zile. In cazul in care nu puteti fi gasiti pentru livrare, veti primi o notificare. Fiecare livrare are un numar de inregistrare si putem afla unde este depozitata comanda dvs.. Comanda poate fi livrata si in zile nelucratoare. In acest caz se va percepe o taxa suplimentara pentru fiecare livrare. Lista locatiilor in care se poate livra poate fi gasita pe site-ul Fan Courier.

Modalitati de plata
In numerar, la livrare – cea mai des folosita metoda de plata. Platiti curierului, care va emite o chitanta; 

Cu Ordin de Plata –Platiti prin banca dumneavoastra catre SC 4 SEASONS QUALITY S.A. in contul RO02BRDE140SV66147961400 cu mentiunea numarului si a datei de emitere a facturii proforme aferente comenzii dumneavoastra; 

Garantie si reclamatii
Garantia se socoteste de la data acceptarii produsului de catre cumparator, si este de
24 de luni.
Vanzatorul este responsabil pentru toate viciile produsului prezente la data livrarii sau care apar in interiorul termenului de garantie. O sesizare trebuie facuta in scris sau personal. Clientului ii vor fi rambursate toate costurile cauzate (cum ar fi costurile de transport). Sesizarea nu este necesar a fi adresata cuiva anume, este de ajuns sa fie trimisa pe adresa specificata la sectiunea contact. Sesizarea trebuie sa contina descrierea defectului reclamat si o copie a chitantei (sau orice alt act care sa demonstreze achizitia). Orice sesizare va fi procesata fara intarziere si clientul va fi informat despre constatarile facute. Procedura de Sesizare va fi trimisa pe email clientului, imediat ce a fost receptionata sesizarea.
Garantia se acorda in urmatoarele cazuri:

  •          Daca este un defect care poate fi inlaturat, produsul va fi schimbat partial sau total. Daca defectul nu poate fi inlaturat datorita naturii disproportionate a acestuia, si inlocuirea produsului nu este posibila, clientul va avea dreptul la un discount rezonabil, sau posibilitatea de renunta la achizitie.
  •          Daca este un defect care impiedica folosirea normala a produsului, inlocuirea acestuia sau renuntarea la achizitie.
  •          In cazul defectelor multiple sau repetate, inlocuirea produsului sau renuntarea la achizitie. Reaparitia defectului exista atunci cand acelasi defect, care impiedica folosirea normala, a fost inlaturat de cel putin 2 ori in perioada de garantie si a reaparut. Defecte multiple inseamna cel putin 3 defecte care impiedica folosirea normala.
  •          In cazul altor defecte ce nu pot fi inlaturate, si care nu necesita inlocuirea produsului, clientul va avea dreptul la un discount rezonabil sau la renuntarea la achizitie.

Pentru a beneficia de garantie, cumparatorul e obligat sa faca o sesizare, si eventual sa prezinte dovada achizitiei si certificatul de garantie. 
La cererea clientului, vanzatorul va prezenta o garantie scrisa (certificat de garantie). In functie de natura cazului, este posibil sa nu fie necesar un certificat de garantie, dovada achizitiei produsului fiind suficienta si necesara. Pentru o garantie extinsa vanzatorul va specifica conditiile si intinderea acesteia in certificatul de garantie. Certificatul de garantie trebuie sa contina numele, prenumele, numele distribuitorului, numarul de inregistrare, cod de identificare, in cazul persoanelor juridice, sau domiciliul in cazul persoanelor fizice.

Sesizarea referitoare la defectele constatate va fi procesata fara nici o intarziere, nu mai tarziu de 30 de zile calendaristice de la data primirii sesizarii, cu exceptia cazului in care partile s-au inteles altfel. Vanzatorul va comunica cumparatorului termenul si modalitatea de procesare a sesizarii, inclusiv confirmarea reparatilor necesare si durata acestora, sau, daca este cazul, motivarea in scris a refuzului de a da curs solicitarii.

In cazul sesizarilor justificate, cumparatorul are dreptul de a solicita rambursarea oricaror sume avansate in legatura cu sesizarea (inclusiv taxe de livrare a bunurilor supuse reparatiei). Clientul este deasemenea indreptatit sa solicite rambursarea acestor sume in cazul in care reparatia nu este efectuata.

Preturile si validitatea ofertei
Toate preturile pe site includ TVA si nu include taxele de livrare. Pretul total de plata este in sectiunea finala de comanda si conform facturii
proforme emise. Preturile sunt cele de la data comandarii produselor, indiferent de eventualele modificari ulterioare ale preturilor.

Preturile produselor sunt bazate pe preturile recomandate ale distribuitorilor exclusivi.

Pozele produselor sunt cu titlu de prezentare.

 

Confidentialitatea datelor
Toate datele personale pe care ni le comunicati, nu vor fi comunicate catre terte persoane fara acordul dvs. prealabil si vor fi folosite in conformitate cu legislatia in vigoare. Puteti solicita oricand modificarea, actualizarea sau stergerea din baza de date. Mai multe detalii le puteţi găsi la următorul link: Politica de Confidenţialitate

 

Clauze finale
Consumatorului i se poate solicita sa completeze anumite formulare si/sau sa incheie anumite contracte la momentul plasarii comenzii. Procedura poate diferi, in functie de comanda. Cumparatorul poate modifica eventualele erori materiale, inainte de plasarea comenzii. Termenii si conditiile prezente permit cumparatorului arhivarea si reproducerea acestora. Tarifele pentru comunicarea la distanta pentru plasarea comenzilor sunt tarifele normale practicate de operatorii acestor retele.


Consumatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:

  •          Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor,  sunt suportate de CUMPARATOR.
  •          Produse ce au fost livrate gresit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar Consumatorul va refuza receptia. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de S.C. 4 SEASONS QUALITY S.R.L. .
  •          Renuntarea la cumparare

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului , DAR VA SUPORTA CHELTUIELILE DE TRANSPORT.
Clientul va putea solicita schimbarea produsului, in termen de
10 zile lucratoare de la data primirii coletului, fara penalitati si fara invocarea unui motiv. In cazul solicitatii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, diferenta de pret nu se va returna. S.C. 4 SEASONS QUALITY S.R.L. va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial. Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea acestuia, se va face in cel mult 30 de zile de la retur.
Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui motiv, se poate efectua in urmatoarele conditii:

  •          In cazul in care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut - produsul trebuie returnat sigilat;
  •          Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, S.C. 4 SEASONS QUALITY S.R.L. are dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
    Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta. 
    In toate cazul returnarii/inlocuirii a produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.
    In cazul in care pentru produs este emis un certificat de garantie si se constata neconformitatea in perioada de garantie, se va dispune masura reparatorie cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 si a altor dispozitii legale in vigoare.

    NOTA: In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul si cutia originala, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.).
    Nu se pot returna produsele comandate online care sunt ridicate direct din magazine.

Imaginile de pe website au caracter informativ
Acest document de acord intre parti a fost scris in conformitate cu legislatia aplicabila pe teritoriul Romaniei