Politica de retur

Retur produs(e)

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014: consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor

 

Atentie! Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele comandate online si livrate prin curier.

Dreptul de renuntare la cumparare se aplica doar pentru orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, aşa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 din Ordonanţa Guvernului nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Procedura de retur produse presupune urmatorii pasi:

 

1. Inregistrare cerere retur produse si obtinerea numarului de inregistrare retur (NR-RMA)

(1.1)  Cumparatorul va trimite prin e-mail la adresa contact@crioflowers.ro o cerere cu subiectul - Cerere retur produse comanda nr. ____/_____ (trebuie specificat nr comenzii si data acestuia) sau va completa formularul de retur care se gaseste in link-ul alaturat CERERE RETUR PRODUS(E);
(1.2)  In cadrul cererii se vor specifica:

- numar comanda si data emiterii comenzii;

- date cumparator: nume si prenume, adresa de e-mail folosita la inregistrare cont si plasare comanda online pe www.crioflowers.ro;

- numar factura si data emiterii facturii ce fac dovada achizitionarii produsului/produselor;

- cauzele/motivele care au dus la aplicarea procedurii de retur produs(e) (optional);

- cont bancar (IBAN) in care sa fie transferata contravaloarea produsului;


(1.3) La acest e-mail se vor atasa copii ale urmatoarelor documente: copie factura fiscala, aviz de insotire a marfii/AWB;
(1.4) Cererea de retur va fi aprobata si inregistrata in sistem doar daca datale mentionate conform pasului (1.2) sunt corecte si complete si daca indeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumparate (vezi paragraful - Returul produselor din Termeni și condiții de utilizare);
 

2. Conditii de retur

Produsul returnat trebuie:

- sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat;

- in ambalajul original cu toate accesoriile aferente (daca este cazul);

- fara a reprezenta urme de uzura, modificare sau consum atat in cazul produselor cat si ale accesoriilor ce insotesc produsele returnate

- cu etichetele de garantie intacte si documentele originale care l-au insotit (factura fiscala, certificat garantie, etc);

 

3. Constatare si validare acceptare retur produs(e)


(3.1) Dupa sosirea produsului/produselor in locatia 4 SEASONS QUALITY, personalul calificat va verifica si constata daca pentru aceste produse primite se aplica procedura de retur. Verificarea si constatarea se face pe baza cererii de retur emisa de catre cumparator si a conditiilor obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumparate (vezi paragraful - Returul produselor din Termeni și condiții de utilizare);
(3.2) Rezultatele finale constatate vor fi comunicate cumparatorului prin e-mail, in maxim 24-48 ore de la primirea produsului/produselor, acestea facand referire si la taxele speciale aplicate, daca este cazul, in procesul de retur produs(e) (vezi paragraful - Costuri si taxe speciale pentru retur produs(e));
(3.3) Pe baza rezultatelor comunicate, cumparatorul este obligat, prin e-mail, in a furniza acceptul sau observatiile cu privire la cele mentionate in rezultatele comunicate, in vederea continuarii procesului de retur produs(e).

4. Service si garantie

Pentru produsele care prezinta defecte in perioada de garantie si nu indeplinesc conditiile obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumprate (vezi paragraful - Garantie si reclamatii din Termeni și condiții de utilizare), cumparatorul va contacta Serviciul Clienti.

Inlocuire produs

Pentru produsele cumparate care indeplinesc conditiile obligatorii de aplicare a procedurii de retur si presupun inlocuirea produsului, vanzatorul va inlocui produsul cu unul nou al modelului specificat in comanda initiala a cumparatorului. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs din aceeasi categorie de o valoare mai mare, cumparatorul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, cumparatorul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. 

 

5. Costuri si taxe speciale pentru retur produs(e) 

Costuri suportate de catre cumparator:

- Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia cumparatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 14 zile de la receptia produsului;

- Cost transport curier pentru optiunea cumparatorului de a reexpedia produsul ce s-a constatat de catre vanzator ca nu indeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura retur produs(e);

Costuri suportate de catre vanzator:

Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia la receptia produsului cumparatorul constata ca:

- Produs ce nu este conform cu specificatiile din oferta vanzatorului;

- Produs este nefunctional in primele 24 ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari majore.

Rambursare sumelor
Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.

 

Nota:
1. Politica de retur produs(e) mentionata mai sus se aplica doar produselor comandate online pe www.crioflowers.ro ce au fost receptionate de catre cumparator persoana fizica in urma transportului prin curier;
2. Pentru produsele ale caror colete reprezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, cumparatorul este rugat sa refuze receptia lor;
3. Produsele comandate online pe www.crioflowers.ro sunt livrate sigilat sau resigilat in ambalaj original de la producator sau alte ambalaje conforme cu dimensiunile produsului. Pentru unele categorii de produse, daca este cazul, CrioFlowers.ro isi rezerva dreptul de a livra in ambalaj suplimentar in vederea protectiei ambalajului original.

Produs adăugat în lista de dorințe
Product added to compare.